19.6.15

Juhannusaattona 2015

 Juhannusaattona 2015
 
 
On juhannusaatto. Aamun sade on lakannut ja lähden Multialle traktorihommaan, mikä kovasti odottaa tekijäänsä. Toivottavasti sää mahdollistaa avotraktorilla vm. 1957 sinisellä Fordson Majorilla työskentelyn. Mennessäni vien Soilen ja kaksi juhannusvierasta Ison Kirjan juhlille. 
 
Minä olin keskiviikkona 17.6.2015 tuomassa Keuruun kaupungin tervehdyksen avajaisjuhlaan. Kiitän luottamuksesta konferenssi-isäntää Marko Halttusta Isosta Kirjasta! Juhlaväkeä oli jo runsaasti avajaistilaisuudessa. Juhla tuo Keuruulle 30 000 juhlijaa Jumalan sanan ja hengellisen musiikin ja erityisesti nuorten musiikin äärelle.
 
Eilen istutin ensi kertaa kesäkukat äitini haudalle, joka on ollut isäni leposija jo vuodesta 1962 lähtien. Kukat ovat punaisia ja niitä kehystää kaksi valkoista Marketta-kukkaa. Juhlakonferenssin avajaisjuhlaa lukuunottamatta minulla nyt tänä juhannuksena ei ole kirkollisia tai kunnallisia tehtäviä. Maanantaina puolestaan on jälleen kaupunginhallitus ja siitä viikon päästä kaupunginvaltuusto.
 
Huomenna juhannuksena aion käydä kello 10.00 Multioan messussa, jossa vuonna 1963 oli oma konfirmaationi kirkossa pidetyn rippikoulun jälkeen. Osallistun myös Ison Kirjan eri tilaisuuksiin ja kohteisiin perinteen mukaan juhannuspäivänä.
 
Olen myös sopinut tapaamisesta helluntaikirkon koulutyöstä vastaavan leevi Ahopellon kanssa. Myös juhannussunnuntaina käyn tapani mukaan Isossa Kirjassa. Olen myös vapaaehtoispäivystäjänä Keuruun kaupungin osastolla.
 
Haapamäeltä juhannusaattona 2015 tervehtien
 
Hyvää Juhannusta!

Ei kommentteja: