8.1.15

Lahja sekin (€100.000)

Moi
Olen leski Alberta Friedrich Saksan liiketoiminnan nainen Mauritius. Business-urani aikana jouduin suorittaa laittomia toimia gold jauhe ja huumausaineiden alalla. Tuolloin minun pankkitoimintaa olivat minun pankkitilille Togon entinen presidentti Beninin tasavalta kautta Mathieu Kérékou, joka oli hänen osuus kunkin Transfer. Minun kriittinen valtion keuhkosyövän takia hän joutui neuvoi minua minun kirkon pastori jälkeen tunnustus hyväntekeväisyyteen suurelta osin nämä määrärahat minulle pankin Benin eri ihmisille lähes kaikissa maissa maailmaa niin, että Herra antaa anteeksi minulle minun syntini.
Joten käytän internet yhteyttä onnekkaita, jotka saavat maksutta 100.000 € sekin "(100 000 euroa) sinulle kuuluvat. Mallin luoja maan ja taivaan Herra, tämä summa auttaa sinua ratkaisemaan hyvä osa taloudellisista ongelmista. Ilmoitan teille, että minun piti yhteyttä notaarin nimeltä Daniel kun minun tutkimus, ottaa hyvässä uskossa jouduin allekirjoittamaan sopimus sopimus kumppanuuden notaari, joka auttaa sinua oman pankin sekin nimesi tallennetaan ja lähetetään sinulle. Kehotan teitä ottamaan yhteyttä notaari on osoite maitre.gillesdaniel@gmail.com Benin vaatia sekin, koska olen lähdössä Kuubaan tänä iltana jatkaa minun huolta.
Nimi Jumala luoja taivaan ja maan, pyydän teitä hyväksymään tämän lahjan vastineeksi rukouksen, jotta minun leikkaus menee hyvin annan teille tästä lahjasta sydämen rahaston, koska olin neuvoi seurakunnan pappi "Katolinen" lourdes kirkkomme Lady.
Huom: Kustannukset lähettää sekin ja vastaavat lahja kauppakirjan allekirjoittamisesta.
Leski Alberta Friedrich

Ei kommentteja: